WELCOMES FOLLOWERS WITH A CLEAN, SWEET HEARTED & RESPECTFUL ATTITUDE & MANNER.
** Either write something worth reading or do something worth writing. ~Benjamin Franklin **

~ BISMILLAHIRAHMANIRAHIM ~

ASSALAMMUALAIKUM... Salam Mesra - Salam Blogging dari MakLady

Wednesday, December 26, 2012

Setiap yang baik, berakhir dengan baik....


pix_gal0
Pasangan Bahagia : Fazurina & Muhammad Hykal

Assalamualaikum
kepada semua... 
Salam Hari Rabu :)

Sebelum tu, MakLady nak panjangkan kesyukuran kehadrat Ilahi atas berita yg MakLady baca kat BERITA HARIAN pagi tadi. 

Sesungguhnya, Air yang diCincang takkan Putus. Begitu juga kemelut yg dihadapi oleh pelakun Fazurina atas isu perkahwinan nya tempohari. Kalau kita nilai dari awal kes mereka sebenarnya tak la serious mana, cuma ada sedikit salah faham. Biasalah, terasa hati, kecil hati itu semestinya ada. Tapi demi kasih sayang darah daging ni tak mungkin berlaku ssuatu yang tak baik .Seorang ibu tak mungkin mahu melihat hidup anak dia sengsara walaupn sedetik hati terluka. Sekurang2nya doa dan kasih IBU hingga ke syurga. Sesungguhnya doa yang terbaik adalah doa kedua ibubapa kita. 

Namun SyukurAlhamdulillah ~ Setiap yg baik akn berakhir dgn baik....
Begitu lah diharapkan kita semua dengan hubungan Fazurina dan suami dgn keluarga selepas memberi penjelasan dihadapan keluarga masing2. Ye laa... MakLady pn rasa lega bila dpat tahu masa Press Conference semalam tu, ibu, abang dan ahli keluarga Fazurina dan keluarga suami turut hadir. Itu dah bukti bahawa mereka sudah berbaik baik. SyukurAlhamdulillah. 

Marilah kita sama sama, mendoakan yang terbaik utk pasangan pengantin dan keluarga kedua belah pihak. Afterall, ini adalah JODOH dari ALLAH swt. Siapa la kita nk pertikaikan, betul tak? Kita doakan saja yang Terbaik utk mereka. Itu lebih afdal. Dengan itu, di sini (rasa2 Fazurina baca tak blog MakLady ni...hehe ;)) Maklady dengan ikhlas hati sentiasa mendoakan kebahgiaan dan kasih sayang antara mereka semua berkekalan hingga ke Jannah. Aminnnnn.... 

Dari Meja MakLady:
Kepada pengantin baru ni, MakLady tak ketinggalan mendoakan agar sabar dan cekal mengharungi hidup baru. Bahagia selalu dan jangan sekali membelakangi Ibu maupn Bapa agar hidup diberkati selalu. InsyaALLAH - amin aminrabilallamin Seronok tengok HAPPY FAMILY mcm ni. Baru lah hidup kita diberkati & ceria selalu....tak gitu makJemah? ;)) 

4 comments:

  1. Assalamualaikum. alhamdullilah. syukur. semoga pasangan ini bahagia :)

    ReplyDelete
  2. waalaikumusalam sheila....

    begitu la hendakNya. Kita doakan kebaikan org..esok2 org doakan kebaikan kita plak.. :)
    Moga Sheila pn sentiasa bahagia dengan keluarga tercinta. Aminnnn..

    ReplyDelete
  3. moga mak lady pn sentiasa bahagia bersama keluarga tercinta...:)))...

    ReplyDelete
  4. Salam Nurlita ...

    Aminnnn... terimakasih. MakLady pn sentiasa mendoakan Nurlita dan keluarga beroleh RahmatNya dan dimurahkan Rezeki selalu bahagia hingga ke jannah... Aminnnn :)

    ReplyDelete

Dari Meja PR MakLady

KEPADA ANDA yg BENCI TAPI RINDU @ yg NyampaH! MeluaT! NaK MuntaH! sama blog atau MakLady sendri : ~ THIS IS her BLOG, her ENTRies, her STORY ! BUKAN BLOG UoLz...! Suka hati MakLady ler, dia nak tulis apa pun. Dia nak syok sendiri ke, nak celoteh berjela jela sekali pun! Dah nama pn BLOG MAK LADY! So, KLU UoLz TAK SUKA cara MAKLADY type atau menulis, keep away from here ~ END STORY ! [",] Finally, Dont Forget to klik "UnFollow" on your way OUT ~ TQVM [",]