WELCOMES FOLLOWERS WITH A CLEAN, SWEET HEARTED & RESPECTFUL ATTITUDE & MANNER.
** Either write something worth reading or do something worth writing. ~Benjamin Franklin **

~ BISMILLAHIRAHMANIRAHIM ~

ASSALAMMUALAIKUM... Salam Mesra - Salam Blogging dari MakLady

Saturday, January 4, 2014

Warkah Buat Isteri : Perkongsian pengalaman Abil Fikri Ahmad

Sebuah Novel Motivasi Bergambar
Hasil Tulisan Abil Fikri Ahmad


Ketika Mak Lady membaca dan berusaha membalas komen dari rakan2 blogger tentang entry terbaru MakLady petang tadi...yang berjudul Happy birthday wishes from friends ; tertiba MakLady terpandang akan komentar dari Abil Fikri Ahmad yang tertera dalam inbox message - Sekali pandang rasa nya tiada yang luarbiasa. 

At first, it doesnt ring the bell ...

Tapi setelah mata MakLady meneliti sudut kiri - tertera gambar profile si pengirim komen, hmm mcm kenal jer.. mcm penah tengok jer...

Ya ALLAH.apakah aku bermimpi?? Masih lagi terkedu dan terharu ...
- padahal si pengirim ni komen 2patah perkataan saja -  ucapan selamat Hari Lahir MakLady . 
As Simple as that! 

Tapi bila MakLady sedar siapa pengomen itu, hati MakLady amat terharu... 


Bingkisan ucapan yg simple namun memberi semangat
buat MakLady menempuh dugaan di awal tahun ini...
TERIMA KASIH
.

Actually bukan lah nak perbesarkan keghairahan MakLady terhadap ucapan ulangtahun dari rakan blogger. tetapi....kesudian Abil mencatatkan ucap selamat pada MakLady adalah sesuatu yang amat MakLady hargai. Walaupun pada setengah pihak. Mungkin menganggap hal ini.. TAK DE LA HEBAT TARA MANA PUN atau MAKLADY NI NGADA2 ...OVERRRR.. tapi pada MakLady ini satu penghargaan yang amat bermakna pada diri MakLady. 

Sebabnya. MakLady tak sangka plak Abil sudi jengah blog MakLady. Setahu MakLady, Abil ni, selain dari dia sibuk dengan tugas sebagai penceramah motivasi beliau juga dikenali ramai. Orang popular Uolz. Mana lah ada masa nak balas atau kirim komen ataupun ucap selamat tambah pada blog MakLady ni. Walaupun dari dlu, MakLady memey admire him [atas pengalaman dan ilmu serta semangat cekal yg ada dalam diri beliau] 

Ternyata Abil ada masa nak wish me Happy Birthday.....*-* Ohh...so sweet [tengah control blushing]

To Saudara Abil:  ( kalau la anda membaca entry MakLady ini)
Setinggi tinggi ucapan terima kasih sbb sudi menjengah my blog ini. MakLady pun nak ambil kesempatan ucapkan SYABAS kerana berjaya melahirkan sebuah karya penulisan mengenai segala yang berlaku pada kehidupan dan terhadap kecintaan yang tulus ikhlas untuk isteri tersayang. Bukan senang nak cari suami yang begini. Ramai akui, Abil adalah suami yang sebaik baik seorang wanita dambarkan untuk membawa isteri ke Jannah. Percayalah, Perkongsian bersama dan memberi motivasi dan inspirasi kepada rakan2 kita di luar sana yang menghadapi situasi seumpama adalah hadiah terindah. Thanks for sharing Warkah Buat Isteri.

Wlaupun segala dugaan ALLAH kepada hambaNya berbeza namun dengan pengalaman dan semangat yang diberikan oleh Abil sedikit sebanyak membantu rakan2 memahami dan menjalani hari hari mendatang dengan semangat & kekuatan anda.

InsyaALLAH MakLady akan dapatkan Warkah Buat Isteri. Pengalaman awal tahun baru baru ini sedikit sebanyak memberi impek dalam diri. Terima kasih atas perkongsian.

~ AL FATIHAH buat arwah Gee ~

3 comments:

  1. Ai, rasanya ada tinggalkan komen kat sini,,hilang dah komen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf, dah semak. takde pulak komen Abil kat sini. Tak tahu la mana silapnya :) takpe.. teruskan beri komen dan pandangan. Tkasih :)

      Delete
  2. Assalam
    Salam malam barakah..

    bukan rasanya lagi.. mmg Abil ada tinggalkan komen tapi bukan kat entry ini... cer tgk kat sini :) >>

    http://blogdearlady.blogspot.com/2014/01/happy-birthday-wishes-from-friends.html

    terimakasih AFA :)

    ReplyDelete

Dari Meja PR MakLady

KEPADA ANDA yg BENCI TAPI RINDU @ yg NyampaH! MeluaT! NaK MuntaH! sama blog atau MakLady sendri : ~ THIS IS her BLOG, her ENTRies, her STORY ! BUKAN BLOG UoLz...! Suka hati MakLady ler, dia nak tulis apa pun. Dia nak syok sendiri ke, nak celoteh berjela jela sekali pun! Dah nama pn BLOG MAK LADY! So, KLU UoLz TAK SUKA cara MAKLADY type atau menulis, keep away from here ~ END STORY ! [",] Finally, Dont Forget to klik "UnFollow" on your way OUT ~ TQVM [",]