WELCOMES FOLLOWERS WITH A CLEAN, SWEET HEARTED & RESPECTFUL ATTITUDE & MANNER.
** Either write something worth reading or do something worth writing. ~Benjamin Franklin **

~ BISMILLAHIRAHMANIRAHIM ~

ASSALAMMUALAIKUM... Salam Mesra - Salam Blogging dari MakLady

Tuesday, March 18, 2014

TERIMA KASIH #SBB2014 & Yeo's


Assalamualaikum 

Dah lama majlis berlalu, 
baru hari ini MakLady nak sentuh pasal Event SBB2014.

For a start , MakLady hanya nak ucapkan berbanyak2 TERIMAKASIH kepada Bro Amir Hassan @ Boss DenaiNetwork yang menganjurkan sebuah event yang sangat happening! Sangat bermakna kpd blogger tempatan dan juga serantau.Kalau nak bercerita panjang lebar mau korg tertido baca entry Maklady ni tapi rasanya SEMUA yang hadir dapat merasakan keseronakkan berada di sana! 

So let me share my thankfulness to....
DENAIHATI NETWORK for such a superb event !!  
(sila tepuk tangan semua...) Bravo to ALL for an EVENT yang rasa nya, yang paling meriah everrr!!

Terimakasih juga kepada rakan2 blogger yang telah bekerja keras, demi memastikan perjalanan majlis berjalan lancar. Dengar cerita berbulan bulan mereka membuat persiapan. Woww.. terserlah bila melihat komitmen mereka yang tidak mengira masa dan tenaga. MakLady sempat juga jengah lokasi majlis sehari sebelum the actual day. Memang mereka ALL OUT memastikan pelaksaannya berhasil.

team denaihati network sbb2014
Credit Foto : dari jurukamera majlis -  http://iluvtour.com/
Sebenar2nya Uolz...
Ucapan TERIMA KASIH ini, MakLady nak tujukan awal lagi. Kira sebelum majlis bermula lagi ! Malah secara ikhlas dari hati ke hati, sesungguhnya MakLady bukan nak puji atau hargai atas sesuatu, kalau hasil nya tak seperti yang kita lihat pada Majlis Sepetang Bersama Blogger ini. Apa yang MakLady nak share pengalaman dari awal lagi, pihak penganjur amat membantu. Terutama kepada saudara Meor @ Melastik  Bintang dan saudara Hisyamudin Fadzil @ Shakiddo , yang tak jemu2 melayan gelabah, songeh mongeh MakLady. Tiap soalan yang diajukan dijawab dengan berhemah dan jelas. Almaklumlah bukan senang nak melayan kerenah orangramai terutama orang tua macam MakLady ni. Pasti kena ada kesabaran yang tinggi...:)) Ternyata inilah sikap yang harus ada - memberi khidmat yang termampu selagi boleh!

Sejurus itu, MakLady rasa tidak keterlaluan jika penghargaan dan ucapan Terimakasih sekian kali diberikan. Kerjasama yang dihulurkan semasa handle ruang niaga @bazaar tempohari, dimana saudara Shakiddo kita ni tidak mengira penat lelah memberi khidmat yang TERBAIK..... terimakasih sekali lagi :) [ kalau ada award untuk mereka ni yang pasti MakLady orang pertama yang akan vote "Award Cemerlang" kat mereka berdua ni]

Ini bukan bermakna mereka yang lain tak cemerlang. Semua orang kuat DenaiNetwork hebat2 belaka, cuma pada MB dan Shakiddo yang sempat MakLady hubungi untuk tanya itu ini sepanjang tempoh persediaan ini...Rasanya mereka pun dah jemu dapat Text dan message dari MakLady  ;) he he he 

TERIMAKASIH daun keladi, tahun depan MakLady kaco laggggiiiii...hehehe

Photo: Tqvm MakLady Nieza jual almond pretzel ni. Rm30 sebalang. Sedap sungguh. Lepas kempunan/mengidam kita.. #sbb2014
Terima kasih juga kepada
Roshidayu Che Mat
Pada majlis yang sama, MakLady ada berniaga sambil memperkenalkan produk terkini. Pretzel MakLady via Online  Biznes : AmyAmyshop.blogspot.Com di ruang bazaar yang disediakan di luar dewan. 

Dalam ramai2 bloggers yang berkunjung, sempat juga MakLady bertemu dengan blogger Roshidayu @ Ayu yang ramah mesra. Sempat juga bakal ibu kepada baby baru nya ini merasa Pretzel MakLady yang diidam2kan. Alhamdulillah - syukur. Risau juga MakLady kalau tak dapat pretzel almond ni, mau kempunan katanya :) *Moga beliau selamat melahirkan baby tak lama lagi.

Oh yer, MakLady hadir bersama ahli keluarga yang lain, anak2 pun enjoy being there! Dapat jumpa Blogger yang hebat2 di sana. Ada antara mereka sudi menegur MakLady! Terharu Mak! Ada juga lah blogger yang masih ingat pada MakLady ni.. Antara nya, Farah @ Bubblenotes yang comel sejak jadi ibu ni, tak lupa juga pada blogger yang berubah wajah pada petang itu, Mia @ MiaLiana.com - untung badan dapat sponsorship dari head to toe! dan tak ketinggalan Broframestone yang datang dengan wife dan baby. FYI ( kami duduk meja 27 bersama MakDara dan family) meja betul2 depan pintu masuk! Kalau ada yg kata tak nampak kami!! Hmm..tak tahu nak cakap apa dah laaa.. hu hu hu
Walaupun begitu, apa yang penting adalah kehadiran kami pada petang itu lebih kepada mendapat menafaat dari segala aturcara yang diatur. Tak sangka ramai yang hadir dan pihak penaja utama Yeo's menyajikan kami dengan minuman sepanjang majlis. Serius... kami kenyang dan hilang dahaga dengan Yeo's drink ! Dan banyak lagi penaja yang tampil tapi sayangggggggg tak menang satu pun Hadiah mereka... !! uuwaaaaaa... But dont worry, ada rezeki lain ...insyaALLAH :))
Penaja Utama - Yeo's

Seperti biasa - Ramai juga rakan blogger yang MakLady ketemu pada hari tu yang memberi Kad nama mereka. Maksudnya namecard bertukar tangan. MakLady kena beli namecard holder yang baru nampaknya. Cuma tak sehebat saudara yang menang Iphone sebab kolek namecard terbanyak!!! THAT's what we call A WINNER. Serius Maklady salute !

sbb,sbbyeos,yeos2014,sbb2014
Airmata Terharu :
Saudara Yeop Khairil Mazri yang ditenangkan
oleh rakan blogger memenangi IPhone 5s
Credit foto : Azwananuar.com
Meriah dan seronoknya bertemu rakan bloggers tak dapat digambarkan. Ada yang MakLady pernah bertegur di maya tapi tak pernah jumpa. Ada tu pernah jumpa tapi lama tak bersua. Ada plak antara mereka ini yang mungkin kenal dari jauh tapi segan segan nak tegur. Ada tu yang tak kenal langsung dan MakLady pun tak kenal mereka - maaf sebab ramai juga blogger baru yang kurang MakLady kenal. Dan of koz lahh mereka pun tak kenal sape MakLady, yer dok? Itu semua tak penting sebab MakLady pun bukan dari kategori blogger terKenal pun ..hehehe... hanya someone yang ada blog jer kotttt... :)
Name card Denaihati Network
I got this - last year punya event !!
Apa pun, yang menarik tetap ada! Sebelum kami pulang, sempat juga bergambar. Tak sangka BoniKacak yang terkenal lagi femes sejak jadi penyanyi sekarang ni :)) sudi juga bertegur sapa dengan MakLady. walaupun masa tu, MakLady dah pun nak pulang. Msih sempat lagi bertukar2 namecard! Ini menjadikan majlis sepetang bersama blogger bermakna pada kami sekeluarga. Siapa kita, di mana pun kita berada, jangan lupa yang mula dan akhir. 

ALAMAK !! panjang juga entry MakLady. Ingat nak beri ucap macam Artis menang award tapi TERLAJAK SUDAHhhhhhh.... 

maaf - selamat berblogging Uolz :))

4 comments:

  1. waaahhhhh..... terbaik lah semuanya sebenarnya. Thanks atas penghargaan. team Denaihati sedaya upaya memberikan yang terbaik sebab korang memang terbaik!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. waduhhh waduuhh... tak sangka plak KiD jengah blog MakLady ni. Terharu pulak dengan comment! Team Denaihati memang hebat dan terbaik. Sebab tu bloggers pun jadi hebat semuanya :) Keep the good work. Bravo bro :)

      Delete
  2. Tqvm MakLady sudi sebut nama kita kat entry ni. Memang dah lama cari almond chocolate pretzel ni tapi nan hado. Kat skola ada 2-3 org yg jual tapi yg biasa2 jer. Alhamdulillah ketemu jua pretzel idaman kt sbb2014. Dan juga dpt jumpa lagi ngan famili MakLady n Mak Dara yg tetap ramah mcm biasa. Masa ptg say babai kat parking tu cian tgk MakLady nampak penat sgt. Hokeh kita jimba2 lain kali yea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama sama kasih ayu. Im glad u dpat rasa sebelum bersalin. Alhamdulillah. Harap dapat jumpa seblm cuti.Oh ye la, masa tu memang agak penat tapi penat lagi bila tak menang apa2 hadiah pun ..hahaha :))

      Delete

Dari Meja PR MakLady

KEPADA ANDA yg BENCI TAPI RINDU @ yg NyampaH! MeluaT! NaK MuntaH! sama blog atau MakLady sendri : ~ THIS IS her BLOG, her ENTRies, her STORY ! BUKAN BLOG UoLz...! Suka hati MakLady ler, dia nak tulis apa pun. Dia nak syok sendiri ke, nak celoteh berjela jela sekali pun! Dah nama pn BLOG MAK LADY! So, KLU UoLz TAK SUKA cara MAKLADY type atau menulis, keep away from here ~ END STORY ! [",] Finally, Dont Forget to klik "UnFollow" on your way OUT ~ TQVM [",]