WELCOMES FOLLOWERS WITH A CLEAN, SWEET HEARTED & RESPECTFUL ATTITUDE & MANNER.
** Either write something worth reading or do something worth writing. ~Benjamin Franklin **

~ BISMILLAHIRAHMANIRAHIM ~

ASSALAMMUALAIKUM... Salam Mesra - Salam Blogging dari MakLady

Saturday, August 3, 2013

Sambungan cerita " Adam dan Hawa " difilemkan

Assalamualaikum Peminat Adam dan Hawa

Pekabar Semua Pembaca Kesayangan MakLady :)
Selamat Berpuasa dan kepada anda yang merancang untuk
pulang ke kampung halaman pada hari raya ni - Selamat Balik Kampung!
terutama yang menggunakan pesawat ~! Masih ingat kah pada pilot yang bernama
ADAM MUKHRIZ ...
Gambar dari FB Adam & Hawa :
Adam Mukhriz dan Ain Hawani dalam Adam & Hawa
Melihat akan gambar ni pasti - ada yang rindu pada mereka ;))
Kepada peminat Aaron Aziz dan Nadiya Nisaa, jangan risau. Menjelang Syawal dikhabarkan berita baik: 
Tak lama lagi - lepas raya ni khabarnya - Nak dilangsungkan penggambaran SAMBUNGAN dari siri drama yang meletop letop ni, Adam dan Hawa dalam bentuk filem pulak. Khabar nya filem ni adalah adaptsi dari novel kedua penulis asal novel Adam Hawa - Aisya Sofea. MakLady tak pasti sebab tak baca lagi novel Adam dan Hawa yang ke 2 ni. Kalau nak tahu lebih lanjut pasal novel terbaru, jangan lupa check my next entry k ;)

Namun begitu, dengan adaptsi baru ini, diharap para pelakon dapat memberi komitmen mereka seperti di dalam drama. Almaklumlah, bukan senang nak berlakun filem dari drama .... Itu kena amik kira juga, tapi apa yang best pada filem ni nanti, turut dilakonkan oleh pelakon2 yang sama dalam siri tersebut. Maka peminat dan penonton dapat menghayati cerita dengan baik. Dari situ juga, diharap tidak membawa banyak perbezaan bila dipertontonkan nanti kepada umum. 

Menurut sumber Adam & Hawa di Facebook ni, filem kali ini akan diterbitkn oleh Global Station dan dijangka akan mula sessi penggambaran nya pada 1hb September nanti. Filem Adam dan Hawa ni akan membawa pelakon nya ke lokasi menarik disekitar KL dan New Zealand! Bertambah tak sabar rasanya ML nantikan. Apa sudahnya cerita Adam & Hawa kali ni - Apa dorang buat kat NZ nanti? Apakah yang bakal berlaku dalam rumahtangga mereka kali ini? Tak sabar juga nak tengok anak mereka membesar ! Dah terbayang2 la kemesraan mereka terserlah dengan kehadiran baby ...

Inilah akibat nya jika sinopsis cerita masih samar2...Pasti peminat ternanti2 akan sipnosis Filem ni. hehehe (but dont worry, akan diberitahu pada entry akan datang  yerr...) 

Sebelum tu, mari kita semua ingat semula episod akhir Adam dan Hawa yang mana, Ain selamat melahirkan baby dan mereka bahagia kini dengan kasih sayang. Pasti juga peminat mcm ML ni , tak sabar nak saksikan kemesraan Ain dan Adam diharap tetap ditonjolkan dalam filem nnti. ML rasa, ramai lah peminat wanita Adam ternanti2 dan rindu nak tengok aksi keromantikkan Adam terhadap Ain. Yang pasti juga, dalam filem itu nanti, mungkin ada adegan atau jalan cerita yang mungkin memberi impek kepada semangat para peminat Adam dan Hawa untuk memenuhi panggung bila ianya ditayangkan nanti.

Kepada semua crew dan para pelakon, doa ML agar sukses dalam usaha kalian memberi komitmen dan tenaga dalam menjayakan pembikin filem kesayangan ramai. Kepada Nadiya Nizaa dan Aaron Aziz - good luck on the set~! see u soon di layar perak :)

Sumber: Terimakasih kpd FB page Adam dan Hawa 

No comments:

Post a Comment

Dari Meja PR MakLady

KEPADA ANDA yg BENCI TAPI RINDU @ yg NyampaH! MeluaT! NaK MuntaH! sama blog atau MakLady sendri : ~ THIS IS her BLOG, her ENTRies, her STORY ! BUKAN BLOG UoLz...! Suka hati MakLady ler, dia nak tulis apa pun. Dia nak syok sendiri ke, nak celoteh berjela jela sekali pun! Dah nama pn BLOG MAK LADY! So, KLU UoLz TAK SUKA cara MAKLADY type atau menulis, keep away from here ~ END STORY ! [",] Finally, Dont Forget to klik "UnFollow" on your way OUT ~ TQVM [",]