WELCOMES FOLLOWERS WITH A CLEAN, SWEET HEARTED & RESPECTFUL ATTITUDE & MANNER.
** Either write something worth reading or do something worth writing. ~Benjamin Franklin **

~ BISMILLAHIRAHMANIRAHIM ~

ASSALAMMUALAIKUM... Salam Mesra - Salam Blogging dari MakLady

Monday, February 18, 2013

Rita Rudaini Redha Cerai

Assalamualaikum Dear Lady,

Setiap yang mula ada akhirnya...
Setiap yang indah tak semestinya tiada pahitnya.
Namun segala kita kena terima dengan Redha.
Segala adalah KetentuanNya....

Bukan berita baru bila berkisahkan dua celebriti ni. Dari mula hubungan hingga ke perkahwinan, penuh dengan kontroversi. Sedih bila dikenang semula. Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul.

Walaupun begitu, mereka tetap harungi.... segalanya demi kasih...Episod demi episod kehidupan mereka menjadi tontonan umum. Ada yang bersimpati dan tak kurang yang menambah garam atas luka yang parah..
Ya ALLAH - berat juga dugaan yang mereka hadapi...Bagi kita yang tak berada di tempat mereka mungkin ada yang berani berkata ITU, INI. Ada yang mungkin bertepuk sorak. Ada yang mungkin akan senyum lebar. NAMUN jangan kita alpha kerana setiap yang kita lakukan dimuka bumi ni - ada balasan nya. Tak perlu nak berseronok sangat ~! Esok esok hari kita plak, tak de siapa pun yang tahu...

Been There Done That! - MakLady tersentuh dengan pergolakan rumahtangga mereka ini. MakLady tak berada ditempat mereka pun, dapat merasakan jalan yang mereka lalui amat perit. Ditimbang dengan mata kasar yang mana lurus, yang mana bengkok, tiba la masanya kita hormat keputusan mereka. Mereka lebih berhak menentukan masa depan perjalanan mereka.

JODOH sampai takat itu sahaja. Buat macamana pun ianya tetap berlaku. Selain itu adalah penyebab sahaja. Akhirnya rintitan hidup pasangan ini akan berakhir dengan perpisahan. Namun, percayalah, ALLAH maha mengetahui akan segala jalan cerita hidup kita. Apa yang Maklady dapat khabaran, perpisahan mereka ini bakal berlangsung. namun ikatan dan kasih sayang putera2 tidak harus dibelengu. Mereka berhak mendapat apa yang diamanatkan keatas mereka. Kasih sayang serta sikap tanggungjawap kedua ibubapa yang telah membawa mereka ke dunia ini....

Pengorbanan si ibu memberi kasih sayang terhadap insan tersayang, tidak perlu dipersoalkan. Rita Rudaini - MakLady doakan kesejahteraan dan tabah menghadapi ujian ALLAH. MakLady tau, Rita seorang ibu yang mampu harungi semua ni....insyaALLAH Rita ada ramai lagi dibelakang Rita utk memberi sokongan. Tetap tabah, pasti ada rahmat di atas semua yang berlaku. U R a strong lady ... and u have RAYYAN & ARJUNA with U all the way :)

Unsur dari Facebook: Aidil Zafuan & Rita Rudaini dikhabarkan bakal bercerai pada 25 Februari berdasarkan permohonan cerai yang difailkan oleh pemain bolasepak kebangsaan ini.

No comments:

Post a Comment

Dari Meja PR MakLady

KEPADA ANDA yg BENCI TAPI RINDU @ yg NyampaH! MeluaT! NaK MuntaH! sama blog atau MakLady sendri : ~ THIS IS her BLOG, her ENTRies, her STORY ! BUKAN BLOG UoLz...! Suka hati MakLady ler, dia nak tulis apa pun. Dia nak syok sendiri ke, nak celoteh berjela jela sekali pun! Dah nama pn BLOG MAK LADY! So, KLU UoLz TAK SUKA cara MAKLADY type atau menulis, keep away from here ~ END STORY ! [",] Finally, Dont Forget to klik "UnFollow" on your way OUT ~ TQVM [",]