WELCOMES FOLLOWERS WITH A CLEAN, SWEET HEARTED & RESPECTFUL ATTITUDE & MANNER.
** Either write something worth reading or do something worth writing. ~Benjamin Franklin **

~ BISMILLAHIRAHMANIRAHIM ~

ASSALAMMUALAIKUM... Salam Mesra - Salam Blogging dari MakLady

Tuesday, December 2, 2014

Cerita Che Ta & Baby Bersama Pureen Chak Chak Pulak..

Masa Che Ta & Zain Saidin
mendapat tajaan dan program khas
sempena kehadiran baby mereka -
REZEKI ALLAH DI MANA-MANA

Menerusi Program Pureen Chak Chak di Astro, kini giliran Che Ta dan Zain Saidin pula berkongsi kisah mereka secara LIVE dan Spontan di depan camera. MakLady sempat tonton rancangan ini malam tadi. Seronok melihat sendiri keadaan Che Ta ketika mengandung dulu.

Dari awal kehamilan hinggalah melahirkan dan lepas pantang. Semua ini bakal dipertontonkan kepada kita! Jangan lepaskan peluang, pada setiap hari Isnin jam 9malam di Astro. Siapa yang nak tahu apa yang berlaku dalam kehidupan suami isteri ini ketika awal kehamilan - hinggalah saat melahiran baby mereka boleh lah melekat depan TV....Kira nya inilah program REALITI yang wujud untuk menarik penonton dan peminat mereka.

Selain artis yang "dieksplotasi kan" secara halus, oleh pihak penaja, Anak2 mereka juga mendapat perhatian peminat secara am nya. Untung lah Che Ta & Scha dapat bersalin di Hospital swasta yang super expensive. (tau takpe ) Sememangnya, program  ekslusif tajaan Pureen ini memaparkan kehidupan artis - macam artis2 kat luar negara suka dengan realiti show....Mungkin sebab sekarang ni program Reality mendapat tempat di hati penonton. 

Menjadi trend masa kini, bila program REALITI yang seumpama ini disajikan.Mendekatkan artis dan peminat mereka untuk sama sama menyaksikan kehidupan harian mereka. Disamping syarikat atau mereka yang ingin melakukan produk sanggup menaja artis2 ini. Cuba kalau rakyat biasa di ambil untuk rancangan TV sebgini...Kan Bestttt.... Tapi siapa pun tak heran nak tengok kot!! huhuhu ::) 

No comments:

Post a Comment

Dari Meja PR MakLady

KEPADA ANDA yg BENCI TAPI RINDU @ yg NyampaH! MeluaT! NaK MuntaH! sama blog atau MakLady sendri : ~ THIS IS her BLOG, her ENTRies, her STORY ! BUKAN BLOG UoLz...! Suka hati MakLady ler, dia nak tulis apa pun. Dia nak syok sendiri ke, nak celoteh berjela jela sekali pun! Dah nama pn BLOG MAK LADY! So, KLU UoLz TAK SUKA cara MAKLADY type atau menulis, keep away from here ~ END STORY ! [",] Finally, Dont Forget to klik "UnFollow" on your way OUT ~ TQVM [",]