WELCOMES FOLLOWERS WITH A CLEAN, SWEET HEARTED & RESPECTFUL ATTITUDE & MANNER.
** Either write something worth reading or do something worth writing. ~Benjamin Franklin **

~ BISMILLAHIRAHMANIRAHIM ~

ASSALAMMUALAIKUM... Salam Mesra - Salam Blogging dari MakLady

Thursday, February 6, 2014

JOM pakat2 pergi #SBB2014 !

SALAH SATU SEBAB KENAPA MakLady NAK KE #SBB2014...

Dah ramai yang tahu. Majlis Sepetang Bersama Blogger 2014 bakal berlangsung tak lama lagi. Dah tentu2 MakLady tak mahu ketinggalan....

Apa yang menarik pada hari tu nanti..(selain dari berangan nak menang hadiah) Sorry!! bukan MakLady je yang berangan2 walaupun cuma membayar RM20 untuk dapat hadiah yang pihak DenaihatiNetwork sediakan tu... ramai lagi kottttt...!! ha ha ha Selain hadiah dan tajaan pihak yang sah sah KeBooooM !! tapi tak lawan lah tajaan pihak yang satu ni. Ini juga buat MakLady teruja untuk turut serta memeriahkan majlis tersebut.

Yeo Hiap Seng , nama yang dulu lagi, tak pernah lekang dari bibir masyarakat Malaysia. Masa dulu2, kalau cakap pasal minuman segera ni, Pasti Yeo's.

Jenama Yeo's terkenal bukan sahajah di Malaysia, tapi seluruh Asia Tenggara dah kenal jenama ni. Senarai produk pertama minuman berasaskan kacang soya ini kekal memberi komitmen dengan memperkenalkan beraneka minuman yang mendapat tempat di hati pengguna mereka.

Siapa tak pernah minuman dari Yeo's, angkat tangan !!
ehh MakLady ni - macam lagu tema MeleTop Tv3 Pulak.....

Sebenarnya banyak flavour yang Yeo's keluarkan untuk memastikan hanya bahan semulajadi menjadi keutaaan bagi menjamin mutu kesihatan pengguna. Haaaa... oleh itu, tak perlu lah kita nak sangsi lagi. Minuman Yeo's selamat untuk diamalkan.Boleh di minum di mana mana, bila bila masa pun.

Bermula dengan produk soya yang asli telah menyakinkan pengguna dengan keluaran Yeo's terhadap minuman segar dan berkhasiat, mereka membawa masyarakat  terus setia dengan keluaran Yeo dengan menghasilkan minuman yang mampu membantu meningkatkan gaya hidup yang sehat.

Haaa... sekali lagi Yeo's menjadi pilihan MakLady sebab sekarang selain dari minum kegemaran sekeluarga, Teh Krisantimum dah ada yang Kurang Manis ! Almaklum lah, biar kurang manis dalam minuman, tapi jangan kurang manis dalam senyuman... ahhh gitewww...

MakLady pun suka Yeo's ni sebab dia takde bahan pengawet.. tapi dont worry, dalam menjaga kesihatan, kita juga kena jaga pengambilan bahan yang sihat untuk sistem dalaman juga.

 Selain dari minuman kesegaran semulajadi, minuman Yeo's juga memberi berbagai menafaat kepada mereka yang mengamalkan pemakanan dan kesihatan yang seimbang. Untuk mendapatkan lebih maklumat tentang minuman Yeo's, anda juga boleh layari bebarapa rangkaian network milik Yeo;s Malaysia :

Untuk menikmati minuman kebaikan semulajadi yang kita perlukan untuk kesihatan kita, apa kata kita bersama-sama memeriahkan majlis gilang-gemilang Sepetang Bersama Blogger dan Yeo’s 2014. ( dengar khabar pendaftaran dah ditutup so tak payah lah nak gatal gatal jari nak klik kat bawah tu... Baca sudahhhh...!! huhu ) 

Sepetang Bersama Blogger dan Yeo's 2014

3 comments:

Dari Meja PR MakLady

KEPADA ANDA yg BENCI TAPI RINDU @ yg NyampaH! MeluaT! NaK MuntaH! sama blog atau MakLady sendri : ~ THIS IS her BLOG, her ENTRies, her STORY ! BUKAN BLOG UoLz...! Suka hati MakLady ler, dia nak tulis apa pun. Dia nak syok sendiri ke, nak celoteh berjela jela sekali pun! Dah nama pn BLOG MAK LADY! So, KLU UoLz TAK SUKA cara MAKLADY type atau menulis, keep away from here ~ END STORY ! [",] Finally, Dont Forget to klik "UnFollow" on your way OUT ~ TQVM [",]