WELCOMES FOLLOWERS WITH A CLEAN, SWEET HEARTED & RESPECTFUL ATTITUDE & MANNER.
** Either write something worth reading or do something worth writing. ~Benjamin Franklin **

~ BISMILLAHIRAHMANIRAHIM ~

ASSALAMMUALAIKUM... Salam Mesra - Salam Blogging dari MakLady

Monday, December 9, 2013

Look!! Who's coming for dinner...

Join Get-A-Gift from My Worth Buying Shoppe : Kemungkinan ANDA blogger bertuah. Jom KLIK SINI untuk share your link :)

Seperti mana seluruh rakyat Malaysia yang sedang berusaha untuk membantu mangsa banjir yang melanda sebahagian besar negeri di pantai timur; begitulah juga jiwa murni seorang puteri raja.
Tengku Puteri sanggup turun padang....Bersama rakyat yang berlindung di pusat bantuan, baginda telah berkenan untuk turut sama membantu menyediakan juadah. Yerr ... Sudi memasak untuk mangsa banjir!!
Bukan itu sahaja, baginda puteri raja yang mesra rakyat ini tidak kekok untuk menikmati hidangan yang sama dihidangkan untuk rakyat baginda. Kehadiran baginda telah menceriakan mangsa dan meringankan bebanan mangsa banjir terutama di Bandar Kuantan, Pahang Darul Makmur.
Dilapurkan, beberapa daerah di Terengganu dan Kelantan turut lumpuh beberapa hari sebelum ni dengan mencatat sejarah tersendiri bagi bandar Kuantan - mengalami banjir paling buruk dalam sejarah bencana alam setakat ini. Namun, semangat yang ditunjukkan oleh baginda puteri kesayangan rakyat Pahang yang berjiwa rakyat ini sedikit sebanyak memberi sinar keceriaan disetiap hati mangsa yang terpaksa mengharungi keadaan ketika bencana sehebat ini.
Kredit dari sumber Facebook
Marilah semua...!! Membantu mana yang termampu mangsa2 banjir dengan membekalkan kelengkapan yang sewajarnya. Untuk keterangan lanjut mengenai bantuan banjir ini, Mak Lady tolong share butiran di entri kali ini (sila zoom photo iklan tu yerr..) Mungkin ditempat korang ade juga badan badan pertubuhan yang membantu. Apa kata check dgn mereka mengenai program terbabit. Mungkin ada yang korg boleh bantu!!
Kalau bencana yang berlaku kpd rakyat di negara luar, kita sanggup berkorban ... Sanggup turun padang!! Sudah pasti kita juga mampu bantu mangsa rakyat Malaysia sendiri yang memerlukan pertolongan, betul tak?
Itulah dia Semangat Satu Malaysia ;))
Go! Malaysia Go..!!

2 comments:

Dari Meja PR MakLady

KEPADA ANDA yg BENCI TAPI RINDU @ yg NyampaH! MeluaT! NaK MuntaH! sama blog atau MakLady sendri : ~ THIS IS her BLOG, her ENTRies, her STORY ! BUKAN BLOG UoLz...! Suka hati MakLady ler, dia nak tulis apa pun. Dia nak syok sendiri ke, nak celoteh berjela jela sekali pun! Dah nama pn BLOG MAK LADY! So, KLU UoLz TAK SUKA cara MAKLADY type atau menulis, keep away from here ~ END STORY ! [",] Finally, Dont Forget to klik "UnFollow" on your way OUT ~ TQVM [",]