WELCOMES FOLLOWERS WITH A CLEAN, SWEET HEARTED & RESPECTFUL ATTITUDE & MANNER.
** Either write something worth reading or do something worth writing. ~Benjamin Franklin **

~ BISMILLAHIRAHMANIRAHIM ~

ASSALAMMUALAIKUM... Salam Mesra - Salam Blogging dari MakLady

Saturday, July 13, 2013

What If.... ??

Credit : gambar berIftar bersama Rakan
Google.com

Assalamualaikum Semua...
Salam Ramadhan

Sepanjang minggu ni, kita kerap beriktar bersama keluarga tercinta. Ramai juga kekawan bloggers yang berbuka puasa dengan rakan2. Sambil tu, ada juga yang merancang majlis berbuka bersama. Meriah sakan... ;) Inilah masa utk bersama sambil mengeratkan siratulrahim antara rakan, btul tak ?

Hakikatnya, pada Ramadhan kali ni Mak Lady belum sekali pun berbuka maupun hadiri majlis berbuka puasa beramai2. Tapi mulai minggu depan, bukan sibuk hadiri majlis tetapi rumah akan meriah bila anak2 mula balik dari U masing2. Sepanjang bulan puasa ni nanti, rasanya tak banyak masa dapat diluangkan dengan kawan2 MakLady, seperti lazim. Walaupun mereka kerapa wat plan utk berkumpul...

What If....?? - tanya mereka....
Tengoklah mcm mana ....sebab hanya 2 minggu puasa aje MakLady ada di KL. Pada pertengahan puasa nanti, kami akan berangkat ke Sabah untuk bersama anak sulong MakLady dan suami.  Kira pertama kali la kiranya MakLady nak berpuasa dan beraya di sana. Excited pun ada. Sambil menikmati keistimewa bulan Ramadan di perantauan..Nanti boleh juga meninjau persiapan orang di sana menanti Syawal. (ewahhh..mcm jauh je bunyinya padahal kat seberang Laut Cina Selatan jerr...hehe)

Memandangkan hanya seminggu lagi di KL, yakni tinggal minggu depan saja yang ada untuk plan berbuka dengan kawan2. So, dimulakan dengan menerima jemputan ke majlis bbuka di sebuah Kelab Golf di Damansara pada minggu depan. Memandangkan MakLady ade urusan di Shah Alam dengan Cik Jejar, mungkin akan terus ke sana utk bebuka. Settle~!

Then terfikir plak MakLady,

WHAT IF...
Mak Lady ajak bloggers Buka Puasa bersama?

WHAT IF... ??
we go out for IFTAR next weekend?

Sebelum ni pun ada jugak bloggers dan followers Cik Jejar yang join our mini gath. So apa salahnya kita wat gath during IFTAR pulak??!! Pasti meriah ye dok ? :)

Cuma agak agak ada tak yang nak join kami? 
WHAT IF.... blogger Mak Dara pun join sekali ...pasti meriah lagi meroyan Uolz ;) yeehaaa...
[*-*]

No comments:

Post a Comment

Dari Meja PR MakLady

KEPADA ANDA yg BENCI TAPI RINDU @ yg NyampaH! MeluaT! NaK MuntaH! sama blog atau MakLady sendri : ~ THIS IS her BLOG, her ENTRies, her STORY ! BUKAN BLOG UoLz...! Suka hati MakLady ler, dia nak tulis apa pun. Dia nak syok sendiri ke, nak celoteh berjela jela sekali pun! Dah nama pn BLOG MAK LADY! So, KLU UoLz TAK SUKA cara MAKLADY type atau menulis, keep away from here ~ END STORY ! [",] Finally, Dont Forget to klik "UnFollow" on your way OUT ~ TQVM [",]