WELCOMES FOLLOWERS WITH A CLEAN, SWEET HEARTED & RESPECTFUL ATTITUDE & MANNER.
** Either write something worth reading or do something worth writing. ~Benjamin Franklin **

~ BISMILLAHIRAHMANIRAHIM ~

ASSALAMMUALAIKUM... Salam Mesra - Salam Blogging dari MakLady

Monday, March 4, 2013

Doa Buat Keluarga Di Sabah

Assalamualaikum 
Photo: Bismillahirahmanirahim . Ya Allah ... aku memohon kepada Mu agar Kau pelihara keselamatan anak perempuan dan menantu, yang berada di Sabah. Kini di Labuan diberitahu "keadaan berjaga-jaga". Semua anggota siap sedia menghadapi kemungkinan. Mohon doa dari rakan2 agar anggota keselamatan kita, dilindungi ALLAH selalu. Kemakmuran di Sabah dapat diteruskan tanpa berlaku perkara yang tidak diinginkan. Mohon juga reramai mendoakan agar keluarga dan rakan2 di sana berada dlam keadaan selamat selalu... *Amin..


Sejenak bersama Doa buat keluarga dan sahabat handai yang berada di Sabah ketika ini:

Bismillahirahmanirahim . Ya Allah ... aku memohon kepada Mu agar Kau pelihara keselamatan dan melindungi anak perempuan dan menantu ku, rakan taulan sahabat handai, yang berada di Sabah, khasnya yang sedang berada di zon "panas". Ya Allah Kau lindungilah mereka dan selamat dari bahaya. Hanya pada Mu kami meminta....dan hanya pada Mu kami memohon....

Kini Di Labuan diberitahu "keadaan berjaga-jaga". Semua anggota siap sedia menghadapi kemungkinan. Anggota dikerah untuk memastikan keselamatan rakyat terjamin. Mudah2an semuanya sentiasa dilindungiNya. 

Mohon doa dari rakan2 agar keluarga & anggota keselamatan kita, yang berada di SABAH, dilindungi ALLAH selalu. Keamanan di Sabah dapat diteruskan tanpa berlaku perkara yang tidak diinginkan. Mohon juga rakan2 bloggers, readers yang MakLady hormati,  JOM reramai mendoakan agar segala yang berlaku di sana dapat diatasi dengan tenang. Harap keluarga dan rakan2 di sana berada dlam peliharaan Allah selalu... *Amin..

No comments:

Post a Comment

Dari Meja PR MakLady

KEPADA ANDA yg BENCI TAPI RINDU @ yg NyampaH! MeluaT! NaK MuntaH! sama blog atau MakLady sendri : ~ THIS IS her BLOG, her ENTRies, her STORY ! BUKAN BLOG UoLz...! Suka hati MakLady ler, dia nak tulis apa pun. Dia nak syok sendiri ke, nak celoteh berjela jela sekali pun! Dah nama pn BLOG MAK LADY! So, KLU UoLz TAK SUKA cara MAKLADY type atau menulis, keep away from here ~ END STORY ! [",] Finally, Dont Forget to klik "UnFollow" on your way OUT ~ TQVM [",]