WELCOMES FOLLOWERS WITH A CLEAN, SWEET HEARTED & RESPECTFUL ATTITUDE & MANNER.
** Either write something worth reading or do something worth writing. ~Benjamin Franklin **

~ BISMILLAHIRAHMANIRAHIM ~

ASSALAMMUALAIKUM... Salam Mesra - Salam Blogging dari MakLady

Saturday, July 6, 2013

Seri Muka Lutsinar Bersama NEESYA

Heloo Semua
Assalamualaikum..
Salam sejahtera...

Teruja ! Itulah perasaan MakLady bila dijemput oleh Skinworkz Sdn Bhd, untuk menghadiri majlis pelancaran produk penjagaan kulit yang berjenama NEESYA. Selalu nya, bila dah berUsia mcm MakLady ni memang lah jarang sekali berpeluang hadir majlis bertema Kecantikkan begini.. Hmmm almaklum lah - nama pun Mak Lady! Seperti wanita berusia pasti ada lagi yang mahu cantikkan diri terutama paras rupa, tul tak? Sekurang2nya bila hadir majlis cam gini, ada juga lah tips yang boleh dikongsi..... Hidup Wanita!!! *ahhh tetibaaaa ... :) hahaha*

Oklah, terus kan story! Setelah sampai ke Pusat Membeli belah Subang Parade, kami terus menuju ke Swenson's dimana majlis berlangsung. The moment we stepped in, petugas yang mesra menyambut kehadiran kami. Selesai berdaftar, kami diberi "hadiah" berupa produk dan bahan rujukan produk utk review kami nanti ;) Thanks guys :)

Our Gift - comeyy kotak silver dengan reben merah
menanti para jemputan pada majlis itu...
Bukan nak bodek atau apa tapi staff Skinworkz amat mesra dan peramah melayan para tetamu. Terasa seperti Di Rumah Sendiri plak.Kami dipersilakan ke ruang pameran produk. Together with blogger Mak Dara and AchikTopi, MakLady diperkenalkan kepada Rangkaian Produk Penjagaan Kulit NEESYA. 

Then, kami dijemput ke meja khas. Sambil menunggu majlis bermula, kami disaji dengan hidangan Swenson yang menyelerakan. Sungguh sedap! (sorry no pic..) But Wait till u see their IceCream....:p ~~


Oppsss.. sorry! We are here for NEESYA....So pls MakLady ...get back to the ground! ha ha ha

Ni La dia... the bigboss - CEO Skinworkz
Encik Chris Tan
Majlis dimulakan dengan memperkenalkan Pegawai Ketua Eksekutif Skinworkz, Encik Chris Yong yang sangat ramah. Menurut beliau, Skinworkz Sdn Bhd adalah sebuah syarikat yang 100% milik anak tempatan. Amat serius dengan komitmen mereka dalam menyediakan produk yang mampu dimiliki oleh setiap wanita Malaysia dan HALAL ! Dengan melancarkan NEESYA diharap dapat merealisasikan matlamat itu, sambil mengambil berat mengenai penjagaan kulit wajah.

Nak tahu "KELEBIHAN" NEESYA?
Produk Neesya direka khas untuk memastikan tahap pencapai darjah pencerahan kulit serta tona kulit pengguna agar yang lebih menyerlah dan sihat. Apa yang penting pada mereka, produk ini bakal membantu pengguna mencapai keyakinan diri, selesa serta selamat digunakan, disamping memberi kesan yang positif terhadap applikasi Teknologi Neesya LumiScience yang membantu pengguna mencapai tahap pencerahan tona kulit yang sekata dan sihat.

Percaya tak anda jika MakLady katakan bahawa untuk memiliki "kulit yang menyerlah dari dalaman" bukan perkara yang mustahil !! Kini, dengan NEESYA, sebagai perintis pakar rangkaian produk penjagaan kulit lutsinar, buatan tempatan serta selamat dan HALAL, anda mampu memiliki kulit yang sihat dalam masa 14 hari sahaja. Tak kira apa jenis kulit, usia serta gaya hidup, pengguna pasti yakin dan tenang bersama NEESYA. Selain itu, harga produk juga dipastikan berpatutan dan menepati bajet kebanyakan pengguna yang menginginkan produk berkualiti antarabangsa.

Overnight Radiance Kit


Dalam majlis sebegini, pasti akan ada Sessi "Cuba - Test - Try"... 
Pada sessi perkenalan dan mencuba sendiri keberkesanan produk tersebut, MakLady dan blogger yang hadir disajikan dengan "pengalaman" menggunakan rangkaian produk serta ditunjukajar cara pemakaian dengan betul. Frankly, kalau tanya MakLady, selain dari hasil penggunaan NEESYA tadi, kami teruja dengan keberkesanan hasil di penghujung sessi.

Sempat Posing dengan Encik Chris dan kakitangan beliau
yang peramah dan mesra - disamping MakDara &
AchikTopi yang gojess D'vazzz...
Pendekata, dengan hasil yang amat memuaskan hati dan rasa yakin akan produk, telah membantu MakLady membuat keputusan untuk bertukar kepada penjagaan kulit muka yang lebih berkesan, bersih dan selamat. Almaklumlah, dalam usia sebegini, menjaga kulit dalaman amat penting. Yang penting, NEESYA dirumus khas untuk membantu kita memiliki kulit muka yang segar, berseri dan berkilau bak permata!! Terima Kasih Skinworkz!! :)

Kemudian, kami buat "Field Trip" pulak :
Sepanjang petang di sana semalam, kami diberi layanan 5 Bintang! Selain dari sessi pengenalan, kami juga dibawa melawat ruang Pusat Jualan NEESYA yang terletak di yang terletak di Lot No GCO3A, Ground Floor, Subang Parade ( sebelah Giordano & Uncle Lim's). The best part ... MakLady, Mak Dara & Achik Topi tak lepas peluang untuk mendapatkan rangkaian produk NEESYA yang lain seperti....

Ingat tak? dengan pemberian hadiah dari Skinworkz produk penjagaan kulit NEESYA ini, MakLady terus dapatkan produk Neesya. Sekarang MakLady dah boleh mula menggunakan produk tersebut. Teruja Uolz :) Tak sabar untuk menikmati pengalaman memiliki kulit muka yang lebih sihat dengan rangkaian penjagaan kulit NEESYA.

Kira sempat la tengok perubahan dalam masa 14 hari ! seblum Hari Raya!

Dengan rangkaian yang harga dari RM 29 hingga RM70, dengan produk yang mampu dibeli - NEESYA diharap mampu dimiliki oleh mereka yang mahukan produk yang setanding jenama antarabangsa. Yang Penting ianya HALAL !! MakLady pun dah bertukar ke NEESYA !

Apa lagi Uolz, jom ikut sama rai kan Raya ini, dengan promosi Raya Berseri .... 
Nak tahu lebih lanjut : sila lawati www.facebook.com/neesyaskincare
dan singgah skali ke  http://myworthbuyingshoppe.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Dari Meja PR MakLady

KEPADA ANDA yg BENCI TAPI RINDU @ yg NyampaH! MeluaT! NaK MuntaH! sama blog atau MakLady sendri : ~ THIS IS her BLOG, her ENTRies, her STORY ! BUKAN BLOG UoLz...! Suka hati MakLady ler, dia nak tulis apa pun. Dia nak syok sendiri ke, nak celoteh berjela jela sekali pun! Dah nama pn BLOG MAK LADY! So, KLU UoLz TAK SUKA cara MAKLADY type atau menulis, keep away from here ~ END STORY ! [",] Finally, Dont Forget to klik "UnFollow" on your way OUT ~ TQVM [",]